 |
|
 |
 |
|
Титульний аркуш
Підтверджую ідентичність та достовірність Інформації, що розкрита відповідно до вимог Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів. |
Директор |
|
|
|
Петрикiв А.В. |
(посада) |
|
(підпис) |
|
(прізвище та ініціали керівника) |
М.П. |
23.04.2018 |
(дата) |
Річна інформація емітента цінних паперів
за 2017 рік
I. Загальні відомості
1. Повне найменування емітента |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЕКОРИНОК" |
2. Організаційно-правова форма |
Товариство з обмеженою відповідальністю |
3. Код за ЄДРПОУ |
36742522 |
4. Місцезнаходження |
Львівська , -, 82400, м.Стрий, Ю.Липи , 6 |
5. Міжміський код, телефон та факс |
(03245) 4-25-64 (03245) 4-25-64 |
6. Електронна поштова адреса |
Peri@ukr.net |
II. Дані про дату та місце оприлюднення річної інформації
1. Річна інформація розміщена у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії |
23.04.2018 |
|
(дата) |
2. Річна інформація опублікована у |
Бюлетень «Вiдомостi Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку» 78 |
|
24.04.2018 |
|
(номер та найменування офіційного друкованого видання) |
|
(дата) |
3. Річна інформація розміщена на власній сторінці |
http://ekorynok.tdb.com.ua |
в мережі Інтернет |
24.04.2018 |
|
(адреса сторінки) |
|
(дата) |
Зміст
1. Основні відомості про емітента |
X |
2. Інформація про одержані ліцензії (дозволи) на окремі види діяльності |
|
3. Відомості щодо участі емітента в створенні юридичних осіб |
|
4. Інформація щодо посади корпоративного секретаря |
|
5. Інформація про рейтингове агентство |
|
6. Інформація про засновників та/або учасників емітента та кількість і вартість акцій (розміру часток, паїв) |
X |
7. Інформація про посадових осіб емітента: |
1) інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента |
X |
2) інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента |
|
8. Інформація про осіб, що володіють 10 відсотками та більше акцій емітента |
|
9. Інформація про загальні збори акціонерів |
|
10. Інформація про дивіденди |
|
11. Інформація про юридичних осіб, послугами яких користується емітент |
X |
12. Відомості про цінні папери емітента: |
1) інформація про випуски акцій емітента |
|
2) інформація про облігації емітента |
X |
3) інформація про інші цінні папери, випущені емітентом |
|
4) інформація про похідні цінні папери |
|
5) інформація про викуп (продаж раніше викуплених товариством акцій) власних акцій протягом звітного періоду |
|
13. Опис бізнесу |
X |
14. Інформація про господарську та фінансову діяльність емітента: |
1) інформація про основні засоби емітента (за залишковою вартістю) |
X |
2) інформація щодо вартості чистих активів емітента |
X |
3) інформація про зобов'язання та забезпечення емітента |
X |
4) інформація про обсяги виробництва та реалізації основних видів продукції |
|
5) інформація про собівартість реалізованої продукції |
|
6) інформація про прийняття рішення про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинів |
|
7) інформація про прийняття рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів |
|
8) інформація про прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочинів, щодо вчинення яких є заінтересованість |
|
15. Інформація про забезпечення випуску боргових цінних паперів |
|
16. Відомості щодо особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери, що виникала протягом звітного періоду |
|
17. Інформація про стан корпоративного управління |
|
18. Інформація про випуски іпотечних облігацій |
|
19. Інформація про склад, структуру і розмір іпотечного покриття: |
1) інформація про розмір іпотечного покриття та його співвідношення з розміром (сумою) зобов'язань за іпотечними облігаціями з цим іпотечним покриттям |
|
2) інформація щодо співвідношення розміру іпотечного покриття з розміром (сумою) зобов'язань за іпотечними облігаціями з цим іпотечним покриттям на кожну дату після змін іпотечних активів у складі іпотечного покриття, які відбулися протягом звітного періоду |
|
3) інформація про заміни іпотечних активів у складі іпотечного покриття або включення нових іпотечних активів до складу іпотечного покриття |
|
4) відомості про структуру іпотечного покриття іпотечних облігацій за видами іпотечних активів та інших активів на кінець звітного періоду |
|
5) відомості щодо підстав виникнення у емітента іпотечних облігацій прав на іпотечні активи, які складають іпотечне покриття за станом на кінець звітного року |
|
20. Інформація про наявність прострочених боржником строків сплати чергових платежів за кредитними договорами (договорами позики), права вимоги за якими забезпечено іпотеками, які включено до складу іпотечного покриття |
|
21. Інформація про випуски іпотечних сертифікатів |
|
22. Інформація щодо реєстру іпотечних активів |
|
23. Основні відомості про ФОН |
|
24. Інформація про випуски сертифікатів ФОН |
|
25. Інформація про осіб, що володіють сертифікатами ФОН |
|
26. Розрахунок вартості чистих активів ФОН |
|
27. Правила ФОН |
|
28. Відомості про аудиторський висновок (звіт) |
X |
29. Текст аудиторського висновку (звіту) |
X |
30. Річна фінансова звітність |
X |
31. Річна фінансова звітність, складена відповідно до Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (у разі наявності) |
|
32. Річна фінансова звітність поручителя (страховика/гаранта), що здійснює забезпечення випуску боргових цінних паперів (за кожним суб’єктом забезпечення окремо) |
|
33. Звіт про стан об'єкта нерухомості (у разі емісії цільових облігацій підприємств, виконання зобов'язань за якими здійснюється шляхом передачі об'єкта (частини об'єкта) житлового будівництва) |
|
34. Примітки
Протягом перiоду своєї дiяльностi Товариство не отримувало лiцензiй (дозволiв) на окремi види дiяльностi. Статутом Товариства посада корпоративного секретаря не передбачена.Товариство не є учасником iнших юридичних осiб. Товариство не користується послугами рейтингового агенства. Особлива iнформацiя у Товариства не виникала. Рiшення про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинiв не приймались. Рiшення про надання згоди на вчинення значних правочинiв не приймались. Рiшення про надання згоди на вчинення правочинiв, щодо вчинення яких є заiнтересованiсть , не приймались. |
III. Основні відомості про емітента
1. Повне найменування |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЕКОРИНОК" |
2. Серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (за наявності) |
ААВ 293457 |
3. Дата проведення державної реєстрації |
19.07.2013 |
4. Територія (область) |
Львівська |
5. Статутний капітал (грн) |
13500000 |
6. Відсоток акцій у статутному капіталі, що належить державі |
0 |
7. Відсоток акцій (часток, паїв) статутного капіталу, що передано до статутного капіталу державного (національного) акціонерного товариства та/або холдингової компанії |
0 |
8. Середня кількість працівників (осіб) |
5 |
9. Основні види діяльності із зазначенням найменування виду діяльності та коду за КВЕД |
68.20 Надання в оренду й експлуатацiю власного чи орендованого нерухомого майна |
77.32 Надання в оренду будiвельних машин i устаткування |
42.99 Будiвництво iнших споруд, н. в. i. у. |
10. Органи управління підприємства |
Вищим органом управлiння Товариства є загальнi збори його учасникiв. З помiж учасникiв Товариства обирається голова Товариства. Керiвництво поточною дiяльнiстю Товариства здiйснює його одноособовий виконавчий орган-директор. Контроль за дiяльнiстю директора здiснюється ревiзором. |
11. Банки, що обслуговують емітента: |
1) найменування банку (філії, відділення банку), який обслуговує емітента за поточним рахунком у національній валюті |
ЗГРУ ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" |
2) МФО банку |
325321 |
3) поточний рахунок |
26004053818682 |
4) найменування банку (філії, відділення банку), який обслуговує емітента за поточним рахунком у іноземній валюті |
|
5) МФО банку |
|
6) поточний рахунок |
|
IV. Інформація про засновників та/або учасників емітента та кількість і вартість акцій (розміру часток, паїв)
Найменування юридичної особи засновника та/або учасника |
Ідентифікаційний код юридичної особи засновника та/або учасника |
Місцезнаходження |
Відсоток акцій (часток, паїв), які належать засновнику та/або учаснику (від загальної кількості) |
Прізвище, ім"я, по батькові фізичної особи |
Відсоток акцій (часток, паїв), які належать засновнику та/або учаснику (від загальної кількості) |
Палько Свiтлана Георгiївна |
34 |
Iльницький Василь Васильович |
33 |
Приндак Лiлiя Петрiвна |
33 |
Усього |
100 |
V. Інформація про посадових осіб емітента
1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента
1) посада* |
Директор |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Палько Свiтлана Георгiївна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи |
|
4) рік народження** |
1960 |
5) освіта** |
вища, iнженер-системотехнiк |
6) стаж роботи (років)** |
40 |
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** |
ТзОВ «Видавничий дiм «Укрпол» , заступник генерального директора з адмiнiстративних питань, фiнансовий директор |
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
16.07.2013 5 |
9) Опис |
Витяг зi статуту Товариства:
"5.14. Директор здiйснює такi повноваження:
- представляє Товариство перед третiми особами без довiреностi, видає довiреностi працiвникам та iншим особам для вчинення ними окремих дiй в iнтересах та вiд iменi Товариства;
- забезпечує реалiзацiю основних напрямкiв дiяльностi Товариства та iнших рiшень загальних зборiв учасникiв‚ затверджує та забезпечує виконання поточних планiв дiяльностi Товариства, здiйснює загальне керiвництво структурними пiдроздiлами та працiвниками Товариства; звiтує перед загальними зборами про результати фiнансово-господарської дiяльностi Товариства;
- веде переговори та укладає правочини вiд iменi Товариства, встановлює порядок погодження (вiзування) та облiку угод, iншi правила документообiгу в Товариствi;
- має право першого пiдпису фiнансових i розрахункових (платiжних) документiв Товариства, визначає осiб, якi мають право першого та другого пiдписiв розрахункових (платiжних) документiв;
- затверджує цiни на товари, тарифи на послуги, вартiсть робiт Товариства;
- визначає форми i системи оплати працi в Товариствi, загальнi засади (квалiфiкацiйнi вимоги) добору та розстановки кадрiв, пiдвищення їх квалiфiкацiї, приймає на роботу, заохочує та звiльнює працiвникiв Товариства, встановлює їм посадовi оклади, притягає їх до дисциплiнарної та матерiальної вiдповiдальностi;
- призначає, заохочує та звiльнює керiвникiв дочiрнiх (приватних) пiдприємств, фiлiй та представництв Товариства, визначає умови оплати їх працi, вирiшує питання про притягнення їх до дисциплiнарної та матерiальної вiдповiдальностi, вiдсторонення вiд виконання обов'язкiв;
- забезпечує розробку та подає загальним зборам учасникiв проекти документiв/рiшень з питань, якi входять до їхньої компетенцiї (в т.ч. щодо змiни статутного капiталу Товариства), забезпечує розробку та затверджує тi нормативно-правовi документи Товариства, затвердження яких не входить до компетенцiї загальних зборiв учасникiв (у т.ч. штатний розклад, положення про структурнi пiдроздiли Товариства, посадовi iнструкцiї, правила внутрiшнього трудового розпорядку);
- готує iнформацiйнi та довiдковi матерiали, необхiднi для реєстрацiї випуску Товариством облiгацiй пiдприємств та iнших емiсiйних цiнних паперiв;
- вживає заходи за результатами ревiзiй, аудиторських, податкових та iнших перевiрок Товариства;
- пiдписує вiд iменi учасникiв колективний договiр;
- вирiшує питання розвитку матерiально-технiчної бази, використання майна та фiнансових ресурсiв Товариства, в т.ч. приймає рiшення про:
а) участь (припинення участi) Товариства в якостi засновника або учасника акцiонерного товариства за умови, що договiрна або сумарна номiнальна вартiсть пакета акцiй не перевищуватиме 100 000 гривень;
б) передачу та одержання Товариством в оренду (суборенду), найм (пiднайм) об’єктiв нерухомого майна;
в) придбання, вiдчуження, передачу Товариством в заставу, оренду (суборенду), найм (пiднайм) або управлiння об’єктiв рухомого майна, майнових прав та цiнних паперiв;
- сприяє головi Товариства в питаннях скликання загальних зборiв учасникiв Товариства, формуваннi та доповненнi їх порядку денного‚ вживає вiдповiднi iнформацiйнi, технiчнi, кадровi та iншi заходи щодо належної органiзацiї їх пiдготовки та проведення;
- виконує iншi повноваження, передбаченi законодавством, цим Статутом, рiшеннями загальних зборiв учасникiв та контрактом, укладеним з Товариством.
5.15. У межах своєї компетенцiї директор видає письмовi накази та дає уснi вказiвки (розпорядження) з питань дiяльностi Товариства, якi є обов`язковими для всiх працiвникiв та пiдроздiлiв Товариства. "
Розмiр виплаченої винагороди за 2017рiк 42тис.грн. Непогашеної судимостi за корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи 40 рокiв, за останнi 8 рокiв займала посади заступника генерального директора з адмiнiстративних питань, та фiнансового директора у ТОВ "Видавничий дiм "Укрпол".Згоди посадової особи на розкриття паспортних даних не надано.
Загальними зборами учасникiв Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЕКОРИНОК", якi вiдбулися 23.01.2018року (протокол №1 вiд 23 сiчня 2018 р.), було прийнято рiшення звiльнити з посади директора ТОВ "ЕКОРИНОК" Палько Свiтлану Георгiївну у зв'язку з поданням нею заяви про її звiльнення з посади директора. Згоди на розкриття паспортних даних Палько С.Г. не надано; володiє часткою у статутному капiталi Товариства 34%; на займанiй посадi перебувала 4 роки та 5 мiсяцiв; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає.
Рiшенням загальних зборiв учасникiв Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЕКОРИНОК", якi вiдбулися 23.01.2018р. (протокол №1 вiд 23 сiчня 2018 р.) на посаду директора ТОВ "ЕКОРИНОК" призначено Петрикiва Андрiя Васильовича. Рiшення прийнято у зв'язку з поданням попереднiм директором Товариства Палько С.Г. заяви про її звiльнення з посади директора. Згоди на розкриття паспортних даних Петрикiв А.В. не надав; часткою у статутному капiталi Товариства не володiє; непогашеної судимостi за корисливi та посадовi злочини немає. Термiн дiї повноважень: до припинення повноважень. За останнi 5 рокiв займав наступнi посади: з 23.01.2013р по 19.08.2013р. перебував на службi в органах внутрiшнiх справ України у розпорядженнi ДПА у Львiвськiй обл.; з 18.02.2014р.по 31.05.2016р. -завiдуючий господарством ТОВ "Екоринок" .
|
* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.
** Заповнюється щодо фізичних осіб. |
1) посада* |
Голова Товариства |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Iльницький Василь Васильович |
3) ідентифікаційний код юридичної особи |
|
4) рік народження** |
1967 |
5) освіта** |
вища, iнженер-механiк |
6) стаж роботи (років)** |
27 |
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** |
ТОВ "Енергомонтажвентиляцiя", директор |
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
22.08.2014 невизначений |
9) Опис |
Витяг зi Статуту Товариства:
"5.9. Голова Товариства обирається на невизначений строк з-помiж учасникiв i здiйснює такi повноваження:
1) визначає дату та мiсце проведення, час початку реєстрацiї та початку загальних зборiв учасникiв Товариства, вимагає з цiєю метою вiд директора Товариства, керiвникiв дочiрнiх (приватних) пiдприємств Товариства, матерiально вiдповiдальних та посадових осiб Товариства або його дочiрнiх (приватних) пiдприємств сприяння в скликаннi, пiдготовцi та веденнi зборiв (органiзацiйному, матерiально-технiчному, охоронному), в т.ч. - забезпечення завчасного надання iнформацiйно-аналiтичних, бухгалтерських, фiнансових, статистичних, кадрових та iнших документiв, розсилки листiв учасникам (їх представникам) чи надсилання їм факсiв (телефонограм);
2) скликає загальнi збори учасникiв, головує на них, веде пiдрахунок голосiв учасникiв та їх представникiв, поданих «за», «проти» чи «утримався» щодо пропонованого проекту рiшення; пiдписує разом iз секретарем зборiв протокол загальних зборiв учасникiв Товариства, якi вiн вiв(протокол засвiдчується пiдписом керiвника Товариства та скрiплюється вiдбитком печатки Товариства);
3) здiйснює реєстрацiю учасникiв та їхнiх представникiв, якi прибули для участi в загальних зборах (iз зазначенням кiлькостi належних їм голосiв); пiдписує разом iз секретарем зборiв ,якi вiн вiв, реєстр осiб, якi зареєструвалися для участi в зборах;
3) веде журнал реєстрацiї представникiв учасникiв Товариства, що уповноваженi брати участь у загальних зборах, зберiгає цей журнал i оригiнали (належно засвiдченi копiї) документiв, що пiдтверджують повноваження цих представникiв, iнформує учасникiв про призначення чи замiну представника iншого учасника;
5) приймає заяви учасникiв про їх вихiд з Товариства, про намiр вiдступити свою частку (її частину), про залучення аудитора (аудиторської фiрми) до перевiрки фiнансового стану Товариства;
6) здiйснює iншi повноваження, передбаченi цим Статутом, рiшеннями загальних зборiв учасникiв Товариства та законодавством.
Голова Товариства не є штатним працiвником Товариства, проте на час виконання ним своїх повноважень директор має забезпечити надання йому в одному зi службових кабiнетiв робочого мiсця, облаштованого оргтехнiкою, канцелярським приладдям та засобами зв'язку (телефон, факс)."
У 2016роцi винагорода Головi не виплачувалась. Загальний стаж роботи 26 рокiв. Непогашеної судимостi за корисливi злочини не має. Останнi 7 рокiв займає посаду директора ТОВ "Енергомонтажвентиляцiя".
Згоди посадової особи на розкриття паспортних даних не надано. |
* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.
** Заповнюється щодо фізичних осіб. |
1) посада* |
Ревiзор |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Приндак Лiлiя Петрiвна |
3) ідентифікаційний код юридичної особи |
|
4) рік народження** |
1972 |
5) освіта** |
вища юридична, юрист |
6) стаж роботи (років)** |
23 |
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** |
ТзОВ «Вест –Аудит- Груп», заступник начальника юридичного вiддiлу |
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
04.12.2013 5 |
9) Опис |
Витяг зi Статуту:
"5.19. Контроль за дiяльнiстю директора Товариства здiйснюється ревiзором, який обирається загальними зборами учасникiв з їх числа. Директор Товариства не може бути ревiзором. Ревiзор обирається строком на п'ять рокiв.
Перевiрка дiяльностi директора Товариства проводиться ревiзором за дорученням зборiв, з власної iнiцiативи або на вимогу учасникiв Товариства.
5.20. Ревiзор має право вимагати вiд посадових осiб Товариства подання йому усiх необхiдних матерiалiв, бухгалтерських чи iнших документiв та особистих пояснень, ставити перед головою Товариства питання про скликання позачергових загальних зборiв учасникiв, якщо виникла загроза суттєвим iнтересам Товариства або виявлено зловживання його посадовими особами.
Ревiзор доповiдає результати проведених ним перевiрок загальним зборам учасникiв Товариства, складає та подає їм висновок по рiчних звiтах та балансах Товариства. Без такого висновку загальнi збори учасникiв не мають права затверджувати баланс Товариства."
У 2017 роцi винагорода Ревiзору не виплачувалась.Непогашеної судимостi за корисливi злочини не має. Загальний стаж роботи 23роки. Протягом останнiх 8 рокiв займає посаду заступника начальника юридичного вiддiлу ТзОВ «Вест –Аудит- Груп». Згоди посадової особи на розкриття паспортних даних не надано.
|
* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.
** Заповнюється щодо фізичних осіб. |
1) посада* |
Головний бухгалтер |
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи |
Бурак Василь Миколайович |
3) ідентифікаційний код юридичної особи |
|
4) рік народження** |
1967 |
5) освіта** |
вища, економiст |
6) стаж роботи (років)** |
21 |
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** |
Стрийський районний вiддiл профiлактичної дезинфекцiї, головний бухгалтер |
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) |
22.10.2016 невизначений |
9) Опис |
Повноваження та обов'язки головного бухгалтера визначенi посадовою iнструкцiю, затвердженої директором Товариства. Головний бухгалтер забезпечує ведення бухгалтерського облiку, дотримуючись єдиних методологiчних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi", з урахуванням особливостей дiяльностi пiдприємства i технологiї оброблення облiкових даних. Бере участь у формуваннi облiкової полiтики Товариства та впроваджує її у Товариствi.Органiзує роботу бухгалтерської служби, контроль за вiдображенням на рахунках бухгалтерського облiку всiх господарських операцiй.Вимагає вiд пiдроздiлiв, служб та працiвникiв забезпечення неухильного дотримання порядку оформлення та подання до облiку первинних документiв.Вживає всiх необхiдних заходiв для запобiгання несанкцiонованому та непомiтному виправленню записiв у первинних документах i регiстрах бухгалтерського облiку та збереження оброблених документiв, регiстрiв i звiтностi протягом встановленого термiну.Забезпечує складання на основi даних бухгалтерського облiку фiнансової звiтностi пiдприємства, пiдписання її та подання в установленi строки користувачам.Здiйснює заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої iнформацiї про фiнансовий стан, результати дiяльностi та рух коштiв пiдприємства.Бере участь у пiдготовцi та поданнi iнших видiв перiодичної звiтностi, якi передбачають пiдпис головного бухгалтера, до органiв вищого рiвня у вiдповiдностi з нормативними актами, затвердженими формами та iнструкцiями.За погодженням з директором пiдприємства забезпечує перерахування податкiв та зборiв, передбачених законодавством, проводить розрахунки з iншими кредиторами вiдповiдно до договiрних зобов'язань.Здiйснює контроль за веденням касових операцiй, рацiональним та ефективним використанням матерiальних, трудових та фiнансових ресурсiв.Бере участь у проведеннi iнвентаризацiйної роботи на пiдприємствi, оформленнi матерiалiв, пов'язаних з нестачею та вiдшкодуванням втрат вiд нестачi, крадiжки i псування активiв пiдприємства.
Розмiр виплаченої винагороди у 2017роцi - 60 тис.грн. Непогашеної судимостi за корисливi злочини не має.
Загальний стаж роботи 26 рокiв. 1991-1994р.р гол.економiст колгоспу "Україна", 2001-2006р.р.-гол.бух.ВАТ " Стрийська макаронна фабрика", з 2004р i по жовтень 2016р. -головний бухгалтер Стрийського районного вiддiлу профiлактичної дезинфекцiї. Згоди посадової особи на розкриття паспортних даних не надано. |
* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.
** Заповнюється щодо фізичних осіб. |
IX. Інформація про осіб, послугами яких користується емітент
Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізічної особи |
Приватне пiдприємство «IНФОРМАУДИТ» |
Організаційно-правова форма |
Приватне підприємство |
Код за ЄДРПОУ |
31058616 |
Місцезнаходження |
03057 Україна м. Київ - м.Київ вул. Смоленська, 6/101 |
Номер ліцензії або іншого документа на цей вид діяльності |
4712 |
Назва державного органу, що видав ліцензію або інший документ |
Аудиторська палата України |
Дата видачі ліцензії або іншого документа |
28.09.2017 |
Міжміський код та телефон |
(+044) 223-93-20 |
Факс |
(+044) 223-93-20 |
Вид діяльності |
аудиторська дiяльнiсть |
Опис |
Послуги надаються згiдно Договору про проведення аудиту (аудиторської перевiрки) №31/01 вiд 31.01.2018р. |
Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізічної особи |
Нацiональний депозитарiй України |
Організаційно-правова форма |
Публічне акціонерне товариство |
Код за ЄДРПОУ |
30370711 |
Місцезнаходження |
04071 м. Київ Печерський м.Київ Нижнiй вал 17/8 |
Номер ліцензії або іншого документа на цей вид діяльності |
271467 |
Назва державного органу, що видав ліцензію або інший документ |
Адмiнiстрацiя державної служби спецiального зв'язку та захисту iнформацiї України |
Дата видачі ліцензії або іншого документа |
01.03.2015 |
Міжміський код та телефон |
(044) 591 04 04 |
Факс |
(044) 591-04-44 |
Вид діяльності |
оцiнювання захищеностi iнформацiї |
Опис |
Послуги надаються згiдно Договору про обслуговування емiсiї/випускiв вiд 26.08.2014р. №ОВ-5398. |
Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізічної особи |
Публiчне акцiонерне товариство Акцiонерно-комерцiйний банк „Львiв” |
Організаційно-правова форма |
Відкрите акціонерне товариство |
Код за ЄДРПОУ |
09801546 |
Місцезнаходження |
79008 Україна Львівська Галицький м.Львiв Сербська,1 |
Номер ліцензії або іншого документа на цей вид діяльності |
263485 |
Назва державного органу, що видав ліцензію або інший документ |
Нацiональна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку |
Дата видачі ліцензії або іншого документа |
12.10.2013 |
Міжміський код та телефон |
+38 (032) 245 64 06 |
Факс |
+38 (032)2456483 |
Вид діяльності |
депозитарна дiяльнiсть |
Опис |
Послуги надаються згiдно Договору про обслуговування рахунку в цiнних паперах № 301614-UA40005354 вiд 05.11.2014р.
|
X. Відомості про цінні папери емітента
2. Інформація про облігації емітента (для кожного непогашеного випуску облігацій)
1) процентні облігації
Дата реєстрації випуску |
Номер свідоцтва про реєстрацію випуску |
Найменування органу, що зареєстрував випуск |
Номінальна вартість (грн) |
Кількість у випуску (штук) |
Форма існування та форма випуску |
Загальна номінальна вартість (грн) |
Процентна ставка за облігаціями (у відсотках) |
Термін виплати процентів |
Сума виплаченого процентного доходу у звітному періоді (грн) |
Дата погашення облігацій |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
21.10.2014 |
148/2/2014 |
Нацiональна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку |
10 |
1000000 |
Бездокументарні іменні |
10000000 |
7 |
згiдно проспекту емiсiї |
700000 |
28.02.2035 |
Опис |
Облiгацiї серiї А випущенi з метою залучення коштiв фiзичних та юридичних осiб для придбання цiнних паперiв пайових та/або корпоративних iнвестицiйних фондiв, а також корпоративних прав iнших емiтентiв. Торгiвля здiйснюється лише на внутрiшньому ринку. Вiдкрите розмiщення. Факти лiстингу/делiстингу облiгацiй вiдсутнi.
Вiдсотковий дохiд за перiод 2017р в сумi 700тис.грн. виплачений власникам облiгацiй у сiчнi 2018року. |
|
XI. Опис бізнесу
ТОВ "ЕКОРИНОК" засноване 16 липня 2013року. Предметом дiяльностi Товариства є органiзацiя будiвництва будiвель, будiвництво iнших споруд н.в.i.у., надання в оренду машин i устаткування тощо. 21.08.2014року вiдбулись загальнi збори учасникiв Товариства (Протокол №3 вiд 21.08.2014р.), на яких було вирiшено здiйснити емiсiю iменних вiдсоткових незабезпечених (звичайних) облiгацiй товариства у кiлькостi 1 000 000 (Один мiльйон) шт. номiнальною вартiстю 10,00 грн. (Десять гривень 00 коп.) на загальну номiнальну вартiсть випуску облiгацiй 10 000 000,00 грн. (Десять мiльйонiв гривень 00 коп.) з метою залучення коштiв фiзичних та юридичних осiб для придбання цiнних паперiв пайових та/або корпоративних iнвестицiйних фондiв, а також корпоративних прав iнших емiтентiв. Випуск облiгацiй Товариства було зареєстровано НКЦПФР 21.10.2014р., реєстрацiйний номер №148/2/2014. Публiчне розмiщення облiгацiй вiдбулось 17.11.2014р. |
|
Товариство не має фiлiй, дочiрнiх пiдприємствв таi iнших вiдокремлених структурних пiдроздiлiв. |
|
Середньооблiкова чисельнiсть штатних працiвникiв облiкового складу 3 осiб, двоє осiб працюють за сумiсництвом, працiвникiв, якi працюють на умовах неповного робочого часу, нема. Фонд оплати працi у 2017роцi склав 131,5тис.грн. |
|
ТОВ "ЕКОРИНОК" не належить до жодних об'єднань пiдприємств. |
|
ТОВ "ЕКОРИНОК" не проводить спiльну дiяльнiсть з iншими органiзацiями. |
|
Пропозицiї щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб протягом звiтного перiоду не надходили. |
|
Облiкова полiтика пiдприємства грунтується на основних принципах П(С)БОУ, а саме: обачностi, повного висвiтлення, автономностi, послiдовностi, безперервностi, нарахування та вiдповiдностi доходiв i витрат, превалювання сутностi над формою, iсторичної (фактичної) собiвартостi, єдиного грошового вимiрника та перiодичностi. Моделi оцiнки, якими керується пiдприємство при первiсному визнаннi та пiсля первiсного визнання необоротних активiв, визначенi в П(С)БО 7.8.27.Методичних рекомендацiй з бухгалтерського облiку основних засобiв, затверджених наказом МФУ вiд 30.09.2003р. № 561. Методичних рекомендацiй з бухгалтерського облiку нематерiальних активiв, затверджених наказом МФУ вiд 16.11.2009р. № 1327.
Основним засобом визнається закiнчений пристрiй з усiма пристосуваннями i приладдям до нього, або окремий конструктивно вiдокремлений предмет, що призначений для виконання певних самостiйних функцiй, якi мають двi ознаки: очiкуваний термiн корисного використання, яких перевищує один рiк; з 01.01.2013р. первiсною вартiстю бiльше 2500 грн. До iнших необоротних матерiальних активiв вiдносяться активи, очiкуваний термiн корисного використання яких перевищує один рiк та первiсна вартiсть яких менша або дорiвнює 2500 грн. з 01.01.2013р.
Визнаються нематерiальними активами – активи, якi не мають матерiальної форми та утримуються з метою використання бiльше 1 року.Перед складанням рiчної фiнансової звiтностi проводиться iнвентаризацiя активiв та зобов’язань пiдприємства станом на 1 грудня поточного року. Крiм того, проводиться iнвентаризацiю у разi змiни матерiально вiдповiдальної особи. Для проведення iнвентаризацiї створюється постiйно дiюча комiсiю. Нарахування амортизацiї для основних засобiв i iнших необоротних матерiальних активiв здiйснюється прямолiнiйним методом.
|
|
Основним видом дiяльностi Товариства у 2017р. було здавання в оренду нерухомого майна. Кошти, що надiйшли Товариству в порядку формування статутного капiталу спрямовувались, в основному, на придбання будматерiалiв та оплати послуг генпiдрядника для завершення будiвництва продуктового ринку, оплати працi працiвникiв, сплати податкiв та iнших обов'язкових платежiв. |
|
За перiод дiяльностi Товариства основними придбаннями активiв були придбання будiвельних матерiалiв та робiт (послуг), спрямованих на реалiзацiю пiлотного проекту Товариства , а саме будiвництва ринку сiльськогосподарської продукцiї в м. Стрий.
Довгостроковими фiнансовими iнвестицiями є придбання iменних iнвестицiйних сертифiкатiв, емiтованих Пайовим венчурним iнвестицiйним фондом недиверсифiкованого виду закритого типу «Фавор-iнвест-плюс» (КУА «Карпати-Iнвест») на суму 10млн.грн. Станом на 31.12.2017р. сума цих iнвестицiй складає 8510тис. грн. |
|
У 2017роцi з власниками iстотної участi Товариства правочини не укладались. |
|
Найбiльшу питому вагу у загальнiй вартостi основних засобiв (98%) займає будiвля продуктового ринку, введена в експлуатацiю у червнi 2015р. |
|
Факторами ризику в дiяльностi Товариства є:
- девальвацiя нацiональної грошової одиницi України;
- змiни в податковому законодавствi, що можуть спричинити негативний вплив на господарську дiяльнiсть Товариства;
- погiршення загальної економiчної ситуацiї в Українi, зменшення темпiв зростання доходiв населення;
- загроза воєнної агресiї Росiйської Федерацiї проти України, iншi форс-мажорнi обставини .
|
|
Факти виплати Товариством штрафних санкцiй i компенсацiй за порушення законодавства вiдсутнi. |
|
У 2017 роцi Товариство у своїй дiяльностi основну увагу придiляло подальшiй розробцi стратегiї розвитку продовольчого ринку у м. Стрий. Якiсно новий пiдхiд до iдеї функцiонування продовольчого ринку з вiдповiдною iнфраструктурою: системою обслуговуючих структур, споруд, будiвель, систем, мереж, лiнiй, служб, складських примiщень, сховищ, залiв, павiльйонiв, пiд'їзних та внутрiшнiх шляхiв, засобiв зв'язку тощо, створить сприятливий клiмат щодо задоволення потреб споживачiв великою пропозицiєю харчових продуктiв належної якостi за доступними цiнами. |
|
Укладених, але ще не виконаних договорiв (контрактiв) на кiнець звiтного перiоду (31.12.2017 р.) з метою отримання прибуткiв вiд їх виконання, немає. |
|
У 2018 роцi Товариство планує продовжити дiльнiсть щодо передачi в оренду вiльних торгiвельних площ продуктового ринку суб’єктам господарювання; вести торгiвлю продуктами харчування та iншими товарами народного споживання.
|
|
Товариство не провадило та не планує провадити в найближчiй перспективi самостiйнi дослiдження та розробки, натомiсть може, за потреби, придбавати готовi iнновацiйнi технологiї |
|
Судовi справи, стороною у яких виступає Товариство або його посадовi особи вiдсутнi. |
|
д/н |
XII. Інформація про господарську та фінансову діяльність емітента
1. Інформація про основні засоби емітента (за залишковою вартістю)
Найменування основних засобів |
Власні основні засоби (тис. грн.) |
Орендовані основні засоби (тис. грн.) |
Основні засоби, всього (тис. грн.) |
на початок періоду |
на кінець періоду |
на початок періоду |
на кінець періоду |
на початок періоду |
на кінець періоду |
1. Виробничого призначення: |
10805.6 |
10182.1 |
0 |
0 |
10805.6 |
10182.1 |
будівлі та споруди |
10603.3 |
10032.7 |
0 |
0 |
10603.3 |
10032.7 |
машини та обладнання |
160.3 |
119.9 |
0 |
0 |
160.3 |
119.9 |
транспортні засоби |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
земельні ділянки |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
інші |
42.0 |
29.5 |
0 |
0 |
42.0 |
29.5 |
2. Невиробничого призначення: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
будівлі та споруди |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
машини та обладнання |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
транспортні засоби |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
земельні ділянки |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
інвестиційна нерухомість |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
інші |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Усього |
10805.6 |
10182.1 |
0 |
0 |
10805.6 |
10182.1 |
Опис |
Первiсна вартiсть будiвлi продуктового ринку становить 10365,3 тис.грн.,введена в експлуатацiю у 2015р., термiн використання 20 рокiв. Первiсна вартiсть машин та обладнання становить 166,0 тис.грн., термiн використання 5 рокiв. Первiсна вартiсть iнших основних засобiв складає 43,9 тис. грн. |
2. Інформація щодо вартості чистих активів емітента
Найменування показника |
За звітний період |
За попередній період |
Розрахункова вартість чистих активів (тис. грн) |
9691.9 |
10811.0 |
Статутний капітал (тис. грн.) |
13500.0 |
13500.0 |
Скоригований статутний капітал (тис. грн) |
13500.0 |
13500.0 |
Опис |
Чистi активи Товариства визначаються шляхом вирахування iз суми активiв, прийнятих до розрахунку, суми його зобов’язань, прийнятих до розрахунку. Станом на 31.12.2017р. вартiсть чистих активiв склала 9691.9тис. грн. що є менше вiд розмiру статутного капiталу Товариства на 3808.1тис. грн.
|
Висновок |
Вiдповiдно до ст.144 Цивiльного кодексу України вiд 16.01.2003р. № 435-IV, якщо пiсля закiнчення другого та кожного наступного фiнансового року вартiсть чистих активiв товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю виявиться меншою вiд статутного капiталу, товариство зобов’язане оголосити про зменшення свого статутного капiталу i зареєструвати вiдповiднi змiни до статуту в установленому порядку, якщо учасники не прийняли рiшення про внесення додаткових вкладiв.Якщо вартiсть чистих активiв товариства стає меншою вiд мiнiмального розмiру статутного капiталу, встановленого законом, товариство пiдлягає лiквiдацiї. Таким чином, Товариство повинне постiйно контролювати спiввiдношення розмiру чистих активiв та статутного капiталу.
|
3. Інформація про зобов'язання та забезпечення емітента
Види зобов'язань |
Дата виникнення |
Непогашена частина боргу (тис. грн.) |
Відсоток за користування коштами (відсоток річних) |
Дата погашення |
Кредити банку |
X |
0 |
X |
X |
у тому числі: |
|
Зобов'язання за цінними паперами |
X |
10000.0 |
X |
X |
у тому числі: |
|
за облігаціями (за кожним випуском): |
X |
10000.0 |
X |
X |
вiдсотки за облiгацiями |
26.01.2017 |
0 |
7 |
26.01.2017 |
за іпотечними цінними паперами (за кожним власним випуском): |
X |
0 |
X |
X |
за сертифікатами ФОН (за кожним власним випуском): |
X |
0 |
X |
X |
за векселями (всього) |
X |
0 |
X |
X |
за іншими цінними паперами (у тому числі за похідними цінними паперами)(за кожним видом): |
X |
0 |
X |
X |
за фінансовими інвестиціями в корпоративні права (за кожним видом): |
X |
0 |
X |
X |
Податкові зобов'язання |
X |
30.9 |
X |
X |
Фінансова допомога на зворотній основі |
X |
492.5 |
X |
X |
Інші зобов’язання та забезпечення |
X |
10.8 |
X |
X |
Усього зобов’язань та забезпечень |
X |
10534.2 |
X |
X |
Опис: |
Iншi зобов'язання включають в себе: поточну кредиторську заборгованiсть за розрахунками зi страхування 7.3тис.грн., за розрахунками з оплати працi 3.5тис. грн. |
XV. Відомості про аудиторський висновок (звіт)
Найменування аудиторської фірми (П. І. Б. аудитора - фізичної особи - підприємця) |
ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "IНФОРМАУДИТ" |
Код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки* платника податків - фізичної особи) |
31058616 |
Місцезнаходження аудиторської фірми, аудитора |
03057, м.Київ, вул.Смоленська, буд. 6, кiм.101 |
Номер та дата видачі свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України |
4712 28.09.2017 |
Реєстраційний номер, серія та номер, дата видачі та строк дії свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів** |
|
Номер та дата видачі свідоцтва про відповідність системи контролю якості, виданого Аудиторською палатою України |
0755
25.01.2018 |
Звітний період, за який проведений аудит фінансової звітності |
01.01.2017
31.12.2017 |
Думка аудитора*** |
із застереженням |
Пояснювальний параграф (у разі наявності) |
- |
Номер та дата договору на проведення аудиту |
31/01
31.01.2018 |
Дата початку та дата закінчення аудиту |
21.03.2018
27.03.2018 |
Дата аудиторського висновку (звіту) |
27.03.2018 |
Розмір винагороди за проведення річного аудиту, грн |
12000.0 |
* Серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.
** Заповнюється емітентами – професійними учасниками ринку цінних паперів.
XVI. Текст аудиторського висновку (звіту).
Найменування аудиторської фірми (П. І. Б. аудитора - фізичної особи - підприємця) |
ПП "IНФОРМАУДИТ" |
Код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки* платника податків - фізичної особи) |
31058616 |
Місцезнаходження аудиторської фірми, аудитора |
03057, м.Київ, вул.Смоленська, буд. 6, кiм.101 |
Номер та дата видачі свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України |
4712 28.09.2017 |
Реєстраційний номер, серія та номер, дата видачі та строк дії свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів** |
|
Номер та дата видачі свідоцтва про відповідність системи контролю якості, виданого Аудиторською палатою України |
0755
25.01.2018 |
Звітний період, за який проведений аудит фінансової звітності |
03.01.2017
31.12.2017 |
Думка аудитора*** |
із застереженням |
Пояснювальний параграф (у разі наявності) |
- |
Номер та дата договору на проведення аудиту |
31/01
31.01.2018 |
Дата початку та дата закінчення аудиту |
21.03.2018
27.03.2018 |
Дата аудиторського висновку (звіту) |
27.03.2018 |
Розмір винагороди за проведення річного аудиту, грн |
12000.00 |
Текст аудиторського висновку (звіту) |
|
Найвищому управлiнському персоналу
ТзОВ “ЕКОРИНОК”
та iншим користувачам
ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
“ЕКОРИНОК”
станом на 31.12.2017 року
Думка iз застереженням
Ми провели аудит фiнансової звiтностi Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю “ЕКОРИНОК”, що складається з Фiнансового звiту суб’єкта малого пiдприємництва станом на 31.12.2017р., а саме: Балансу (Форми № 1-м) станом на 31.12.2017 року та Звiту про фiнансовi результати (Форми № 2-м) за 2017 рiк.
На нашу думку, за винятком впливу питання,описаного в роздiлi «Пiдстава для думки iз застереженням» нашого звiту,фiнансова звiтнiсть Товариства, що додається, складена в усiх суттєвих аспектах вiдповiдно до Нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку та Закону України «Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi» вiд 16.07.1999 р. № 996- XIV .
Пiдстава для думки iз застереженням щодо фiнансової звiтностi
Аудитори не спостерiгали за iнвентаризацiєю необоротних активiв та запасiв, оскiльки укладення договору на проведення аудиту вiдбулось пiсля проведення рiчної iнвентаризацiї. Аудитор перевiрив кiлькiсть основних засобiв, нематерiальних активiв та запасiв по облiковим записам товариства i перевiрка дала достатню основу для висловлювання думки.
Аудитори доходять висновку, що вищенаведене питання не є суттєвими у контекстi фiнансової звiтностi у цiлому, та не перевищує прийнятий рiвень суттєвостi при оцiнцi iнших викривлень.
|
Ми провели аудит вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту (МСА). Нашу вiдповiдальнiсть згiдно з цими стандартами викладено в роздiлi «Вiдповiдальнiсть аудитора з аудит фiнансової звiтностi» нашого звiту. Ми є незалежними по вiдношенню до Товариства згiдно з Кодексом етики професiйних бухгалтерiв Ради з Мiжнародних стандартiв етики для бухгалтерiв (Кодекс РМСЕБ) та етичними вимогами, застосовними до нашого аудиту фiнансової звiтностi, а також виконали iншi обов’язки з етики вiдповiдно до цих вимог та Кодексу РМСЕБ.
Ключовi питання
Ключовi питання аудиту – це питання, що, на наше професiйне судження, були значущими пiд час нашого аудиту фiнансової звiтностi за поточний перiод. Цi питання розглядались у контекстi нашого аудиту фiнансової звiтностi в цiлому та враховувались при формуваннi думки щодо неї, при цьому ми не висловлюємо окремої думки щодо цих питань.
Ми визначили, що немає ключових питань аудиту, iнформацiю про якi слiд вiдобразити в нашому звiтi.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу та тих, кого надiлено найвищими повноваження, за фiнансову звiтнiсть
Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання i достовiрне подання фiнансової звiтностi вiдповiдно до Нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку та за таку систему внутрiшнього контролю, яку управлiнський персонал визначає потрiбною для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень внаслiдок шахрайства або помилки.
При пiдготовцi фiнансової звiтностi управлiнського персоналу несе вiдповiдальнiсть за визначення здатностi Товариства продовжувати свою дiяльнiсть на безперервнiй основi, розкриваючи, де це застосовано, питання, що стосуються безперервностi дiяльностi, та використовуючи припущення про безперервнiсть дiяльностi як основи для бухгалтерського облiку, окрiм випадкiв, коли управлiнський персонал або планує лiквiдувати Товариством чи припинити дiяльнiсть, або не має iнших реальних альтернатив цьому.
Тi, кого надiлено найвищими повноваженнями, несуть вiдповiдальнiсть за нагляд за процесом фiнансового звiтування Товариства.
|
Вiдповiдальнiсть аудитора за аудит фiнансової звiтностi
Нашою метою є отримання обгрунтованої впевненостi, що фiнансова звiтнiсть в цiлому не мiстить суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства чи помилки, та випуск звiту аудитора, що мiстить нашу думку. Обгрунтована впевненiсть є високим рiвнем впевненостi, проте не гарантує, що аудит, проведений вiдповiдно до МСА, завжди виявить суттєве викривлення, коли воно iснує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупностi, як обгрунтовано очiкується, вони можуть впливати на економiчнi рiшення користувачiв, що приймаються на основi цiєї фiнансової звiтностi.
Виконуючи аудит вiдповiдно до вимог МСА, ми використовуємо професiйне судження та професiйний скептицизм протягом усього завдання з аудиту. Крiм того, ми:
• iдентифiкуємо та оцiнюємо ризики суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства чи помилки, розробляємо й виконуємо аудиторськi процедури у вiдповiдь на цi ризики, а також отримуємо аудиторськi докази, що є достатнiми та прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ризик не виявлення суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства є вищим, нiж для викривлення внаслiдок помилки, оскiльки шахрайство може включати змову, пiдробку, навмиснi пропуски, неправильнi твердження або нехтування заходами внутрiшнього контролю;
• отримуємо розумiння заходiв внутрiшнього контролю, що стосуються аудиту, для розробки аудиторських процедур, якi б вiдповiдали обставинам, а не для висловлення думки щодо ефективностi системи внутрiшнього контролю;
• оцiнюємо прийнятнiсть застосованих облiкових полiтик та обґрунтованiсть облiкових оцiнок i вiдповiдних розкриттiв iнформацiї, зроблених управлiнським персоналом;
• доходимо висновку щодо прийнятностi використання управлiнським персоналом припущення про безперервнiсть дiяльностi як основи для бухгалтерського облiку та на основi отриманих аудиторських доказiв робимо висновок, чи iснує суттєва невизначенiсть щодо подiй або умов, якi поставили б пiд значний сумнiв можливiсть компанiї продовжити безперервну дiяльнiсть. Якщо ми доходимо висновку щодо iснування такої суттєвої невизначеностi, ми повиннi привернути увагу в своєму звiтi аудитора до вiдповiдних розкриттiв iнформацiї у фiнансовiй звiтностi або, |
якщо такi розкриття iнформацiї є неналежними, модифiкувати свою думку. Нашi висновки ґрунтуються на аудиторських доказах, отриманих до дати нашого звiту аудитора. Втiм майбутнi подiї або умови можуть примусити компанiю припинити свою дiяльнiсть на безперервнiй основi.
Ми повiдомляємо тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, iнформацiю про запланований обсяг i час проведення аудиту та суттєвi аудиторськi результати, включаючи будь-якi значнi недолiки системи внутрiшнього контролю, виявленi нами пiд час аудиту.
Ми також надаємо тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, твердження, що ми виконали вiдповiднi етичнi вимоги щодо незалежностi, та повiдомляємо їм про всi стосунки й iншi питання, якi могли б обгрунтовано вважатись такими, що впливають на нашу незалежнiсть, а також, де це застосовано, щодо вiдповiдних застережних заходiв.
З перелiку всiх питань, iнформацiя щодо яких надавалась тим, кого надiлено найвищими повноваженнями, ми визначили тi, що мали найбiльше значення пiд час аудиту фiнансової звiтностi поточного перiоди, тобто тi, якi є ключовими питаннями аудиту. Ми описуємо цi питання в своєму звiтi аудитора, крiм випадкiв, якщо законодавчим чи регуляторним актом заборонено публiчне розкриття такого питання, або якщо за вкрай виняткових обставин ми визначаємо, що таке питання не слiд висвiтлювати в нашому звiтi, оскiльки негативнi наслiдки такого висвiтлення можуть очiкувано переважити його кориснiсть для iнтересiв громадськостi.
Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму
Мiсцезнаходження Аудиторської фiрми ПП “IНФОРМАУДИТ”:
Юридична адреса: 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6, к. 101
Телефон/факс – 223-93-20.
Свiдоцтво про внесення до Реєстру суб’єктiв аудиторської дiяльностi № 4712, виданого Рiшенням Аудиторської палати вiд 28.09.2017р.
Свiдоцтво про вiдповiднiсть системи контролю якостi, згiдно рiшенню АПУ № 354/3 вiд 25.01.2018 року, № 0755 яке чинне до 31.12.2023 року.
Основнi вiдомостi про умови договору на проведення аудиту:
дата та номер договору на проведення аудиту № 31/01 вiд 31 сiчня 2018 р.
дата початку та дата закiнчення проведення аудиту 21.03.2018 р. – 27.03.2018 р.
Дата аудиторського звiту – 27 березня 2018 року
Директор
ПП “IНФОРМАУДИТ” К. Ю. Прокопчук
|
* Зазначаються серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті).
** Заповнюється емітентами – професійними учасниками ринку цінних паперів.
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ
СУБ'ЄКТА МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
|
|
|
КОДИ |
|
|
Дата(рік, місяць, число) |
2018 | 01 | 01 |
Підприємство |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЕКОРИНОК" |
за ЄДРПОУ |
36742522 |
Територія |
|
за КОАТУУ |
4611200000 |
Організаційно-правова форма господарювання |
|
за КОПФГ |
240 |
Вид економічної діяльності |
|
за КВЕД |
42.99 |
Середня кількість працівників |
|
|
Одиниця виміру: тис.грн. з одним десятковим знаком |
|
Адреса, телефон |
Львiвська обл., м.Стрий, вул. Ю.Липи, 6 |
|
Форма № 1-м |
1. Баланс
на 31.12.2017 р. |
Актив |
Код рядка |
На початок звітного періоду |
На кінець звітного періоду |
1 |
2 |
3 |
4 |
I. Необоротні активи |
Незавершені капітальні інвестиції |
1005 |
0 |
0 |
Основні засоби: |
1010 |
10805.6 |
10182.1 |
- первісна вартість |
1011 |
11662.0 |
11662.0 |
- знос |
1012 |
( 856.4 ) |
( 1479.9 ) |
Довгострокові біологічні активи: |
1020 |
0 |
0 |
Довгострокові фінансові інвестиції |
1030 |
9210.0 |
8510.0 |
Інші необоротні активи |
1090 |
0 |
0 |
Усього за розділом I |
1095 |
20015.6 |
18692.1 |
II. Оборотні активи |
Запаси |
1100 |
1039.5 |
1039.5 |
- у тому числі готова продукція |
1103 |
0 |
0 |
Поточні біологічні активи |
1110 |
0 |
0 |
Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги: |
1125 |
27.4 |
343.1 |
Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом |
1135 |
251.8 |
150.9 |
- у тому числі податок на прибуток |
1136 |
0 |
0 |
Інша поточна дебіторська заборгованість |
1155 |
0 |
0 |
Поточні фінансові інвестиції |
1160 |
0 |
0 |
Гроші та їх еквіваленти |
1165 |
32.4 |
0.5 |
Витрати майбутніх періодів |
1170 |
0 |
0 |
Інші оборотні активи |
1190 |
0 |
0 |
Усього за розділом II |
1195 |
1351.1 |
1534.0 |
ІІІ. Необоротні активи, утримувані для продажу, та групи вибуття |
1200 |
0 |
0 |
Баланс |
1300 |
21366.7 |
20226.1 |
Пасив |
Код рядка |
На початок звітного періоду |
На кінець звітного періоду |
1 |
2 |
3 |
4 |
I. Власний капітал |
Зареєстрований (пайовий) капітал |
1400 |
13500.0 |
13500.0 |
Додатковий капітал |
1410 |
0 |
0 |
Резервний капітал |
1415 |
0 |
0 |
Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) |
1420 |
-2571.0 |
-3808.1 |
Неоплачений капітал |
1425 |
( 118.0 ) |
( 0 ) |
Усього за розділом I |
1495 |
10811.0 |
9691.9 |
II. Довгострокові забов"язання, цільове фінансування та забезпечення |
1595 |
10000.0 |
10000.0 |
ІІІ. Поточні зобов’язання |
Короткострокові кредити банків |
1600 |
0 |
0 |
Поточна кредиторська заборгованість за: довгостроковими зобов’язаннями |
1610 |
0 |
0 |
- товари, роботи, послуги |
1615 |
49.0 |
0 |
розрахунками з бюджетом |
1620 |
11.4 |
30.9 |
у тому числі з податку на прибуток |
1621 |
0 |
0 |
- зі страхування |
1625 |
1.8 |
7.3 |
- з оплати праці |
1630 |
1.0 |
3.5 |
Доходи майбутніх періодів |
1665 |
0 |
0 |
Інші поточні зобов'язання |
1690 |
492.5 |
492.5 |
Усього за розділом IІІ |
1695 |
555.7 |
534.2 |
ІV. Зобов"язання, пов"язані з необоротними активами, утримуваними для продажу та групами вибуття |
1700 |
0 |
0 |
Баланс |
1900 |
21366.7 |
20226.1 |
2. Звіт про фінансові результати
за 12 місяців р. |
Форма N 2-м |
Стаття |
Код рядка |
За звітний період |
За аналогічний період попереднього року |
1 |
2 |
3 |
4 |
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) |
2000 |
1057.7 |
1633.8 |
Інші операційні доходи |
2120 |
0 |
0 |
Інші доходи |
2240 |
0 |
0 |
Разом доходи (2000 + 2120 + 2240) |
2280 |
1057.7 |
1633.8 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) |
2050 |
( 159.5 ) |
( 947.9 ) |
Інші операційні витрати |
2180 |
( 1435.3 ) |
( 2244.8 ) |
Інші витрати |
2270 |
( 700.0 ) |
( 0 ) |
Разом витрати (2050 + 2180 + 2270) |
2285 |
( 2294.8 ) |
( 3192.7 ) |
Фінансовий результат до оподаткування (2268 - 2285) |
2290 |
-1237.1 |
-1558.9 |
Податок на прибуток |
2300 |
( 0 ) |
( 0 ) |
Чистий прибуток (збиток) (2290 - 2300) |
2350 |
-1237.1 |
-1558.9 |
Примітки до балансу |
д/н |
Примітки до звіту про фінансові результати |
д/н |
Керівник |
Петрикiв А.В. |
Головний бухгалтер |
Бурак В.М. |
| |